web stats

Saturday 2 May 2015

DINAR EMAS MATAWANG SUNNAH



POWERGOLD ialah sebuah sebuah syarikat perniagaan emas.Bukan investment atau pelaburan seperti kebanyakan yang ada di luar sana.Ia bergerak atas lesen AJL yang sah.Ada pejabat, ada produk yang real berupa emas tulin 999 bagi GOLD BAR dan emas 916 bagi barang kemas.



Syarikat ini menawarkan kepada kita semua satu peluang menjana pendapatan yang realistik, munasabah dan logik.Bermula dengan modal hanya rm450 untuk menjadi ahli maka anda layak memperolehi keistemewaan seperti berikut:-

1-1/4 Dinar 999 (1.0625 g).



2-Dapat ganjaran lumayan dengan membeli emas GOLD BAR atau barang kemas (gelang, rantai, cincin,subang dsb) dengan harga AHLI yang lebih rendah dan murah dari HARGA DI  PASARAN .

Anda juga layak menjadi penjual/peruncit/pembekal/pengedar emas, keuntungan sehingga puluhan ribu seperti kedai-kedai emas di luar sana, inilah rahsianya bagi sesiapa yang berminat jual beli emas dengan modal yang kecil.

Jika anda tidak berminat, cukuplah sekadar menjadi PENYIMPAN YANG SETIA DAN BERTERUSAN.

CONTOH GAMBAR BAWAH KIRI 1/4 DINAR YANG ANDA AKAN MEMILIKI DENGAN MODAL YANG PALING RENDAH

3-Memperolehi bonus tajaan jika anda memperkenalkan kawan-kawan menyertai bersama syarikat ini dengan menajanya sebagai AHLI.

4-Anda juga layak memperolehi bonus PAIRING (pasangan), jika kawan-kawan berjaya menaja ahli di bawahnya.

5-Anda juga layak memperolehi BONUS MACHING iaitu bonus yang dibayar kepada anda apabila rakan-rakan bawah anda layak mendapat BONUS PAIRING.

Dengan joint BIZ ini anda juga boleh dapat keuntungan dari jualan barang-barang kemas kepada rakan-rakan atau saudara-mara terdekat. Anda beli dengan harga yang cukup rendah dan murah (harga kilang) dan anda jual semula dengan harga pasaran.

Ini antara kelebihan menjadi ahli/agen POWERGOLD.Jika anda dapat memperkenalkan kawan-kawan, anda akan dibayar dengan bonus yang sangat lumayan.

Syarikat juga akan memberi BONUS SUBSIDI yang berupa BONUS PERKONGSIAN KEUNTUNGAN (COMPANY TURN OVER), kepada setiap ahli sebanyak RM250 jika anda belum menaja ahli dan RM500 jika anda sudah menaja ahli seorang

Jika anda STOKIS BONUS SUBSIDI akan dibayar RM 1,000 (secara beransur-ansur) mengikut keuntungan Syarikat.
Hakikatnya anda tidak rugi apa-apa, dengan bermodalkan RM450 anda mendapat pulangan yang berbaloi.Emas dapat, duit bonus pun dapat.

BONUS-BONUS POWERGOLD.

1-BONUS PENAJAAN AHLI
BONUS  MENAJA akan dibayar sehingga 2 level.Tidak ada had menaja ahli ianya akan dikira sebagai LEVEL 1.

Manakala ahli baru menaja orang di bawahnya dikira LEVEL 2.

BONUS LEVEL 1.
1-Jika anda taja ahli yang joint PAKEJ MEMBERSHIP RM450, anda dibayar RM50 bagi seorang ahli.Kalau 10 orang ahli x RM50 total RM500.

Jika anda taja 20 orang ahli x RM50 total bonus penajaan RM1,000 dalam genggaman anda.

LUMAYANKAN?? EMAS DALAM TANGAN, BONUS PUN DAPAT!!!....

2Jika anda taja ahli yang joint PAKEJ MEMBERSHIP RM3,800 (STOKIS) anda dibayar RM400 bagi seorang ahli pakej stokis.Lagi lumayan jika anda taja ramai yang mengambil PAKEJ STOKIS.

Banyak lagi penghuraian BONUS , saya tidak dapat nyatakan semuanya  di sini.

Jika anda berminat sila PM di talian 013-5107313 @ Whatsapp 019-6280894 (Sayyidahmngold).












ANDA TAU APA ITU EMAS?.

SILA BACA DI BAWAH INI.....

KENAPA EMAS?.

SIMPAN EMAS.....>>>UNTUNG
TRADING EMAS...>>>DAPAT UNTUNG
BUSINESS EMAS..>>>BERTAMBAH-TAMBAH UNTUNG.

KELEBIHAN POWERGOLD:-

1-Tiada had umur, tua, muda, remaja, suri rumah boleh menceburinya.Bagi Si ibu sambil dodoi-dodoi anak boleh memperolehi pulangan sangat lumayan.

2-Simpanan emas untuk jangka panjang serendah 1g 1bulan 1 keluarga.

Mudah dicairkan jika berlaku masalah berbangkit yang berkaitan dengan kewangan keluarga dsb.

3-Merapatkan hubungan silaturrahim dengan membuat NETWORKING atau mengajak masyarakat setempat, setaman, sekampung, sepejabat membuat simpanan emas bermula dari 1 g hingga ke 1 kg dan seterusnya.Mengumpul/menyimpan secara berdikit-dikit... lama kelamaan akan menjadi bukit.

4-Menjana kewangan seharian serendah RM100 hingga RM 10,000.Tidak ada yang mustahil, orang lain boleh kenapa kita tidak boleh.

Perniagaan ini tiada risiko, tidak rugi, bukan perniagaan yang kabur dan tidak jelas, bukan SKIM CEPAT KAYA,bukan juga perniagaan atau pelaburan atas angin dan tidak ada unsur-unsur penipuan.

Perniagaan ini siapa gigih, siapa rajin, siapa tabah,siapa istiqaamah...dia yang akan BERJAYA DAN KAYA.Anda buat anda dapat.Siapa yang duduk goyang-goyang kaki saja, pasti tidak akan berhasil dengan bisnes ini.       

5-Mengenali, memahami selok belok ilmu emas melalui SEMINAR,B.O.P yang dianjurkan oleh pihak POWERGOLD.

PESANAN .....

Tukarkan simpanan wang anda kepada simpanan emas.Emas adalah nilai kekayaan yang sebenar kerana wang yang ada hari ini tidak bersandar kepada rizab emas yang ada.

Emas kalis inflasi, permintaannya semakin hari semakin meningkat.Emas tidak ada tarikh luput, tidak koyak, tidak rosak dan tidak susut nilai.

Jika anda ingin keterangan lanjut, sila adakan temujanji atau boleh hubungi terus SAYYIDAHMNGOLD 
di talian 013-5107313 @ whatsaap 019-6280894.

(ADA DUIT BELUM TENTU ADA EMAS.
ADA EMAS SUDAH PASTI ADA DUIT.
DUIT BUKANLAH SEGALA-GALANYA....
AKAN TETAPI... DUNIA HARI INI....,
SEGALA-GALANYA PERLUKAN DUIT !!!!!.....).


No comments:

Post a Comment