web stats

Thursday 5 October 2017

DE ASIA WHITE COFFEE



DE ASIA DREAMS CARE SOLUTION (DADCS)

Telah ditubuhkan pada 28/8/2014 , kini telah menjalankan perniagaan sulungnya pada 1/6/2015.

DADCS adalah sebuah syarikat 100% Bumiputera Islam,dijalankan oleh 2 orang anak muda yang sangat berkaliber serta berpengalaman luas dalam perniagaan dan formulasi.

Seorang berpengalaman dalam bidang pemasaran dan pengurusan, manakala yang seorang lagi berpengalaman dalam penghasilan produk De Asia White Coffee.

Kilang terletak di Puncak alam yang dilengkapi sistem teknologi canggih serta diiktiraf halal dan selamat.

Sistem plan marketing yang tiada tekanan, mudah difahami, tiada penindasan, adil, ada aqad jual beli sebagaimana yang dituntut oleh agama, serta mengikut hukum syarak muamalat Islamiah.




Tuan Muhamad Al Fizan Mat  Rodhi (Ceo Company)

DADCS juga mempunyai TEAM LEADER yang berwibawa, yang penyayang serta berwatak menaungi anak-anak buah di bawah rangkaiannya serta mudah memberi dan menerima antara satu sama lain.Gerakan antara TEAM LEADER dengan anak-anak buah di bawahnya hiper active.


Barisan Team Leader Dadcs Se Malaysia 

Dalam DADCS sudah ramai yang berjaya mencapai income lumayan yang mencecah 4,5 angka dalam tempuh tidak sampai setahun.

DADCS telah berjaya memberi peluang perniagaan dan membantu orang ramai menjana income sebagai side income untuk menstabilkan ekonomi keluarga.




Di bawah ini dinyatakan senarai kelebihan dan manfaat yang sangat hebat bagi pengamal DE ASIA WHITE COFFEE:-


1-membekalkan EXTRA dan kecergasan tubuh badan selama 8 jam.

2-Membakar lemak dan mengyahkan kolesrol yang berlebihan dalam badan.Sangat sesuai bagi mereka yang ingin DIET dan mahu turunkan kilo (berat badan).

3-Tahan mengantuk dan sangat sesuai bagi mereka yang berjaga malam.

4-Anti oksida, anti sendi, anti penuaan (AWET MUDA),anti kanser.

5-Menganjalkan ,menggebukan kulit serta menghaluskan dan mencerahkan wajah dan kulit.

6-Mengurangkan masalah asthma (lelah),semput, sesak nafas dsb.

7-Mengurangkan kabur, masalah penglihatan dan silau pandangan.

8-Mengurangkan masalah diabetes / STROKE dan masalah SARAF.

9-Membantu menstabilkan darah rendah, dan masalah darah tinggi.

10-Mengurangkan STREES dan tekanan perasaaan akibat tekanan hidup.

11-Melawaskan pembuangan air besar dan kecil, juga mengurangkan masalah sembelit.

12-Melancarkan peredaran darah ,membuang toksin dan toksid dalam tubuh badan.

13-membantu kaum ibu yang dalam pantang, membantu pertumbuhan sel-sel halus yang putus akibat bersalin dan luka-luka dalam akibat bersalin.

14-Membantu meredakan RESDUNG / SINUS serta bagi mereka yang kerap selsema.

DE ASIA WHITE COFFEE BUKAN UBAT AKAN TETAPI IANYA SANGAT MEMBANTU KESIHATAN PARA PENGAMALNYA SEHAT DAN CERGAS SEPANJANG HARI.(DENGAN IZIN ALLAH JUA). 

DE ASIA WHITE COFFEE diformulasikan 100% herba semulajadi.

Ianya dirumus daripada 9 adunan bahan terpilih.
(9 dalam 1).



Antara 9 bahan berkhasiat :-










1-Ekstrak Kopi Arabica
2-Krimer Bukan Tenusu
3-Gula Perang Rendah Kalori
4-Ekstrak Ubi Bit Merah
5-Gum Arabica (Al-Manna)
6-Kolegen Ikan Laut Dalam
7-Hazelnut
8-Ekstrak Barli Bakar
9-Guarana


LARANGANNYA:-

a-Bagi kanak-kanak boleh minum umur 6 tahun ke atas.
b-Bagi ibu yang mengandung 6 bulan ke atas baru boleh amalkan.

DISINI SAYA PAPARKAN BEBERAPA TESTIMONI YANG TELAH BERJAYA SEMBUH DARI IDAPAN PENYAKIT YANG DIIDAPI SELAMA INI.SEMUANYA ATAS KUASA ALLAH YANG MAHA HEBAT MENYEMBUHKANNYA.

TESTIMONI 1




LELAH DARI KECIL YANG KRONIK

PUAN SUMIE dari Kuantan Pahang.Berusia 42 tahun, ibu kepada 2 orang anak.Sebelum ini setiap 2 bulan sekali berulang alik ke klinik swasta atau hospital kerajaan untuk mengambil ubat lelah serta sedut oksigen.

mengidap lelah yang teruk dari kecil mungkin faktor keturunan.Sejak menjadi pengedar TEGAR DE ASIA WHITE COFFEE , hampir 9 bulan tidak lagi diserang lelah.

Badan pun semakin cergas, ceria, aktif yang luar biasa. Mampu ke sana ke mari tanpa alahan lagi serta tahan sejuk, tahan habuk dan tidak lagi berulang alik ke hospital.

Terima kasih TUHAN atas anugerah kesihatan dan terima kasih DE ASIA WHITE COFFEE.

Menurut Puan Sumie bukan saja dia semakin sehat bahkan memperolehi BONUS yang lumayan bersama BIZ DE ASIA WHITE COFFEE.


TESTIMONI 2




MASALAH DARAH RENDAH,MATA KABUR DAN BADAN LETIH LESU. 

Pengakuan dari seorang pakcik yang bernama Muhammad Rashid bin Jusoh, berusia 69 tahun.Tinggal di Padang Jepun Kg Jaya Gading Kuantan Pahang.

Mengidap penyakit tekanan darah rendah, mata yang kabur, kurang jelas penglihatan, serta badan cepat letih,penat serta tidak bertenaga.

Sejak amalkan DE ASIA WHITE COFFEE, masalah darah rendahnya sudah stabil, mata tidak kabur lagi, lasak bekerja kerana sudah bertenaga serta ceria yang luar biasa.

katanya "Pakcik rasa sangat bersyukur kepada Allah diketemukan dengan produk White Coffee ini.Setiap bulan pakcik langgan 1 katon white Coffee tanpa rasa rugi membelinya"....ALHAMDULILLAH 

TESTIMONI 3



SAKIT LUTUT HINGGA TERPAKSA SOLAT GUNAKAN KERUSI,KINI SUDAH BOLEH SOLAT BERDIRI, BERKAT AMALKAN WHITE COFFEE.

Puan Hasamah binti Awang Mat berusia 60 tahun, tinggal di Kuantan pahang.Menurut beliau sakit lutut yang teruk, terpaksa solat gunakan kerusi, sekarang sudah mampu solat berdiri, bahkan lutut tidak sakit lagi.

Tekanan  darah tinggi semakin stabil dan pulih.Sakit belakang tiada lagi.Alhamdulillah katanya.Badan semakin bertenaga, hilang rasa letih.Seharian tidak boleh tanpa White Coffee.Syukur atas penemuan ini katanya.

TESTIMONI 4




SAKIT EXZEMA YANG KRONIK HAMPIR SETAHUN.

Seorang bayi yang bernama Mohd Zhafar Rafif, yang berumur 5 bulan diuji oleh Allah dengan penyakit kulit yang sangat kronik.Hampir setiap bulan ulang alik ke hospital dan ke klinik untuk dapatkan rawatan dari doktor-doktor pakar kulit namun sakit kulitnya tetap tidak menunjukkan tanda-tanda yang positif.

Sejak 4 bulan yang lepas ibunya berusaha amalkan White Coffee secara berterusan dan ibunya menyusukannya,Alhamdulillah hasilnya sungguh menakjubkan.Luar biasa dan ajaib berlaku.Kulit babynya semakin cantik,halus dan tidak lagi bernanah, berair, merah-merah luka yang teruk.

kini baby tersebut hampir 90% sakit kulit @ exzemanya semakin sembuh.Sekarang umurnya hampir setahun sudah mula cergas,tidak lagi merenget menangis gatal-gatal,pedih,miang dan sakit.

White Coffee mengandungi Kologen ikan laut dalam, mungkin khasiat kologen sangat membantu si bayi ini sembuh .Syukur.

TESTIMONI 5




TIDAK BOLEH BERJALAN WALAUPUN SEDIKIT SELAMA 7 TAHUN.

Puan Yusniza binti Yaakob, berusia 50 tahun tinggal di Kg Pandan Kuantan Pahang.Selama 7 tahun berulang alik ke hospital bertemu doktor pakar untuk rawatan sakit idapannya yang sangat menyayat hati.

Setiap kali suaminya hendak pergi berniaga terpaksa dukung puan Yus kerana di rumah tiada siapa yang boleh menjaganya kerana anak-anak masih kecil.

Kata Puan Yus" Sejak saya amalkan minum De Asia White Coffee, hampir sebulan sebanyak 3 kotak saya amalkan kini saya sudah boleh berjalan seperti biasa bahkan saya mampu menunggang motosikal ke kedai membeli-belah barang-barang dapur dan barang-barang niaga, untuk membantu suami saya, bahkan sekarang saya sudah mula aktif membantu suami saya niaga satay".

Tambahnya lagi " dulu saya nak berdiri 2 minit pun sakit dan akan jatuh, akan tetapi sekarang dengan izin Allah...berdiri 2 jam pun dah biasa dan boleh bertahan.Syukur sangat pada Allah".

Kini Puan Yus semakin happy, ceria dari kemurungannya selama ini.Dahulu seorang pendiam serta sedih.Sekarang tiada lagi perasaan rendah diri, rasa tersisih bahakan sudah mesra dan peramah.  


TESTIMONI 6




PENGIDAP MIGRAIN YANG KRONIK.

Puan Ramalah binti Jusoh berusia 64 tahun dari Kuantan Pahang, mengidap migrain yang teruk.Apabila diserang migrain bagaikan nak hantuk-hantukkan kepala ke dinding.Setiap hari sakit dalam kepala bagaikan nak pecah kepala katanya.



Alhamdulillah sejak amalkan minum White Coffee, selama 6 bulan lamanya, sakit migrainnya hilang terus.Memang ajaib kata Puan Ramalah.Kini badannya semakin kuat, makin bertenaga,serta semakin ceria.Terimakasih De Asia White Coffee.

TESTIMONI 7




LUMPUH SELAMA 3 TAHUN, DARAH TINGGI, KENCING MANIS TAHAP CUCUK INSULIN.

Puan Sariah binti Jaladri umur 60 tahun dari Bera Pahang.
Lumpuh @ stroke selama 3 tahun.Tidak boleh berjalan dan darah tinggi bacaan 170.Bacaan kencing manis sampai tahap tidak boleh dibaca dan cucuk insulin 3 kali setiap hari.

Dengan izin ALLAH yang MAHA HEBAT LAGI MAHA BERKUASA , setelah amalkan 4 kotak White Coffee,terus boleh berdiri, berjalan, kencing manis sudah stabil tidak lagi cucuk insulin dan darah tinggi pun sudah normal.Bahkan sudah boleh menapak naik tangga sedangkan dahulu tak boleh berjalan.Memang LUAR BIASA....

Tidak lagi berjalan guna tongkat atau kerusi roda.Tapak kakinya yang berlubang sudah pun tumbuh daging semula.MasyaAllah sungguh menakjubkan.Ajaib!!! Ajaib!!!


TESTIMONI 8

15 TAHUN TIDAK MINUM SEBARANG  AKAN TETAPI DENGAN DE ASIA WHITE COFFEE, JADI PENGAMAL TEGAR YANG LUAR BIASA....

En MALEK @ Kingmalek514 berumur 53 tahun tinggal di kuantan Pahang , salah seorang pengamal De Asia White Coffee yang TEGAR dan istiqaamah.

Menurut beliau katanya " Saya memang tak minum kopi sudah 15 tahun.Jika minum juga sebarang kopi tak kira keluaran mana, hospitallah tempat rehat saya....".

AJAIBNYA ...ANEHNYA... bila amalkan minum De Asia White Coffee sakit idapan migrain saya selama ini, sudah hilang bahkan berat badan saya dari 90 kg kini turun ke 83 kg.

tambahnya lagi " yang seronoknya badan saya yang selama ni selalu letih, tak bermaya dan tak bertenaga sudah jadi stabil, jadi kuat untuk lasak dan bekerja seharian, bahkan tak boleh tanpa white coffee lagi di sisi. 

Alhamdulillah...syukur pada ALLAH atas anugerah ini.Terima kasih De Asia White Coffee.






TESTIMONI 9

AMALKAN DE ASIA WHITE COFFEE MEMBANTU PECAH LEMAK, TURUN BERAT BADAN SERTA HAPUSKAN KOLESTROL.  




Adek Bobby gelaran diberi , dari Pekan Pahang telah membuat pengakuan bahawa berat badannya dahulu 110 kg, kini 95 kg setelah amalkan minum De Asia White Coffee selama 2 bulan lebih sebanyak 8 kotak.

Kulit pun semakin cerah dan perasaan semakin ceria .
Terima kasih TUHAN dan terima kasih De Asia White Coffee.

********************************************
 Sebagai pengakhirnya terimalah sebuah pantun hati dari penulis Ummu Sayyidah @ LadyUmmu.

Bakar stangi di ruang tamu
Wangi semerbak memenuhi penjuru
Minum White Coffee tak pernah jemu
Terasa puas hingga ke kalbu!!!!


*******************************************
Bagi sesiapa yang berminat sila hubungi 
013-5107313
013-5107313
013-5107313
(LADY UMMU)

Semoga De Asia tetap utuh, maju dan terus melebarkan sayapnya ke seluruh pelusuk dunia.Aamiin YA ALLAH...











No comments:

Post a Comment